مصاحبه آرشیو خبر ها
بنتانکور : پیانیچ الهام بخش من است؛ناپولی اصلی ترین رقیب ماست

بنتانکور : پیانیچ الهام بخش من است؛ناپولی اصلی ترین رقیب ماست

هافبک جوان یوونتوس رودریگو بنتانکور که تابستان امسال از بوکاجونیوز آرژانتین به شمال ایتالیا آمد در مصاحبه ای با اسکای شرکت کرد، به بررسی موضوعات مختلفی پرداخت و به سوالات پاسخ داد.

 

بنتانکور به اسکای گفت:

 

آلگری از من می خواهد توپ را با سرعت و به صورت عمودی پاس دهم و نه افقی. او به من می گوید در مقابل حریفان و در هنگام توپ گیری از آنها کمی تهاجمی تر باشم. من از قبل شروع به کار برروی این تمرین کرده ام، مهم ترین چیزی که او از من میپرسد و از من می خواهد، پاس های عمودی است تا خطوط دفاعی حریف را بشکند و راه رسیدن به پائولو دیبالا و گونزالو هیگوایین را در پیش گیرد.

 

الگو و الهام بخش من؟

 

هافبک های زیادی مثل آندرس اینیستا. اما بیشتر از همه من به هم تیمی خود میرالم پیانیچ نگاه می کنم و از او الهام می گیرم، کسی که من هرروز تمرینات او را با دقت نگاه می کنم و واقعا می توانم چیزهای بسیار زیادی از او یاد بگیرم.

 

در دیدار لیگ قهرمانان برابر بارسلونا که با تساوی 0‐0 به اتمام رسید به عنوان یک بازیکن جانشین به بازی آمدی راجع به این موضوع صحبت کن:

 

«» این یک امتیاز بزرگ و مهم بود. ما نتوانستیم به گل برسیم این درست اسآ؟

 

اما ما در دفاع عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. «»

 

سری آ؟

 

ناپولی رقیب اصلی ما است، آنها چهار امتیاز از ما بیشتر دارند و ما بزودی با آنها روبرو خواهیم شد، اما ما باید بازی به بازی پیش برویم و از بازی یکشنبه برابر کروتونه باید مجددا آغاز کنیم و به مسیر پیروزی بازگردیم.

 

وقتی در تیم ملی اروگوئه بودی گفتی دوست دارم در جام جهانی مقابل جیانلوئیجی بوفون بازی کنم؟

 

من چند ماه است که او را میشناسم، من واقعا ناراحت شدم وقتی غم، اندوه و ناراحتی او بخاطر حذف ایتالیا و عدم راهیابی آنها به جام جهانی را دیدم اما میدانم که این اتفاقات درفوتبال اتفاق می افتد.

 

بنتانکور در پایان راجع به بوفون گفت:

 

او با همان عزت و احترام همیشگیش بازگشته و می خواهد همه توانش را برای موفقیت باشگاه بگذارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: